IObit Game Booster 3.2 Free

Posted by Inspirasi Dunia Cyber on Saturday 28 January 2012

IObit Game Booster 3.2 FreePermainan booster adalah satu permohonan yang boleh meningkatkan Prestasi komputer kita apabila bermain permainan.
ciri-ciri: 1 Klik. Permainan Booster adalah amat mudah untuk digunakan. Antara muka intuitif membuat Booster Permainan alat yang sempurna untuk pemula komputer yang lengkap. Mempercepatkan Main Permainan. Permainan Booster memberikan CPU dan RAM yang lebih kepada permainan anda, menjadikan permainan anda berjalan pada prestasi puncak. Fail Permainan Defragments. Permainan Booster dengan cepat boleh melakukan proses defragment panduan permainan dan fail, untuk membuat permainan anda beban dan berlari lebih pantas daripada sebelumnya. Meningkatkan Kestabilan Permainan. Permainan Booster mencegah dan mengelakkan kemungkinan konflik dan ketidakserasian, oleh sementara menutup proses latar belakang dan tidak perlu perkhidmatan Windows. Selamat, selamat, dan Percuma. Permainan Booster tidak overclock perkakasan anda, tidak akan mengubah Registry Windows anda dan tetapan sistem. Permainan Booster adalah percuma 100%, tanpa apa-apa virus, adware dan spyware. Sistem Pengoperasian: Windows 2000, XP, Vista dan Windows 7 (32-bit dan 64-bit)

Catatan : Link di bawah ini akan mengantarkan anda ke site adf.ly. Jika site tersebut sudah terbuka, silah tunggu 5 saat dan klik tombol SKIP AD yang berada di posisi kanan atas dari Browser anda untuk masuk ke Hosting download.


Download IObit Game Booster 3.2 Free Password : www.remo-xp.com

{ 1 comments... read them below or add one }

Blogger said...

Been using AVG protection for a few years, I would recommend this product to you all.

Post a Comment