SANDBOXED PRO

Posted by Inspirasi Dunia Cyber on Thursday 19 January 2012

TrafficG.com - The best site on the net for *free* Website promotion!Sandboxed,saya rasa ramai yang dah tau tentang benda ni,dan ramai yg dah guna dan tahu apa pungsi atau kegunaan benda ni,,klu yang dah tahu ok lah..saya cuma nak jelas kan untuk yang belum tahuSandboxed.saya tidak tahu sebab apa dinamakan Sandboxed, mungkin diilhamkan oleh (maaf) ... kucing kkkkkkkkkk. Perisian ini dilesenkan atau berbayar (mungkin sesiapa yang tahu perisian bebas yang lain boleh berkongsi di sini). Tetapi seperti saya yang masih belajar. (yang kadangkala kekurangan) dan tidak mempunyai pendapatan sendiri, saya cari perisian ini dari profil-memuat naik dari laman ke laman akhirnya laptop dapat hadiah virus kwkwkwkwkwkw. Banyak dalam laman-laman sosial ,tapi hanya dapat yang free je huhuh ..., tetapi saya tidak membuat perisian membuat cetak rompak .. sbb sy nak yg sempurna untuk kegunaan sya dan kawan-kawan progammer,, kesian nasib yang telah bermikir letih tetapi hasilnya tak di hargai.......apa pun sya dah sediakan Sandboxed pro untuk anda...[PENJELASAN]===>>>>KETIKA ANDA MENDOWNLOAD SOFTWARE ATAU APA PUN DALAM BLOG INI ANDA AKAN DI HANTAR KE 1 LINK SILA TUNGGU 10 SAAT AKAN MUNCUL 1 GAMBAR SEPERTI INI DI BAHAGIAN KANAN ATAS KLICK GAMBAR UNTUK MENDOWNLOAD BENDA YG INGIN ANDA DOWNLOAD...Traffic Generation!TrafficG -Top Traffic Exchange - Become a TrafficG member and you'll be able to drive free, guaranteed visitors and traffic to any website of your choice!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment